Hledat:
+420 725 675 675
info@coleman.cz
přejít do e-shopu
Úvod
Produkty
Pascal Original
Pascal Optimal
Pascal Superfix
Pascal Blockade
Články
Poptávka
Ke stažení
Kontakty
Menu
Kvalitní hydroizolační pásy
Více informací
Asfaltové pásy s břidlicovým posypem
Více informací
Články a informace
PASCAL v novém!
Po téměř devíti letech měníme nabídku asfaltových modifikovaných pásů značky PASCAL. Cílem změny je zjednodušit a zpřehlednit nabídku, zefektivnit logistiku a tím pádem nabídnout také příznivější ceny při dodržení kvality.
Jednu nebo dvě vrstvy asfaltového pásu?
Výsledkem technického pokroku v oblasti vodotěsných izolací plochých střech jsou jednovrstvé izolace z asfaltových pásů.
Od nástupu natavitelných asfaltových pásů jsme v minulosti používali v souladu s tehdy platnou normou ČSN 73 1901 “Navrhování střech“ z roku 1977 na vytvoření vodotěsné izolace v závislosti na sklonu střechy buď tři, nebo dva pásy z oxidovaného asfaltu.
více článků
Kde produkty zakoupíte
zobrazit kontakty
Tato webová stránka používá cookies
Abychom Vám dopřáli co nejlepší používání našeho webu, ukládáme do Vašeho prohlížeče malé soubory - cookies. Ty slouží k tomu, aby se Vám s webem dobře pracovalo, abychom mohli vyhodnocovat jeho návštěvnost a případně Vám usnadnili návrat k nám pomocí přesně cílené reklamy. Podle zákona některé typy cookies můžeme ukládat jen s Vaším souhlasem.
Nutné
Nutné cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Preferenční
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.
Statistické
Statistické cookies pomáhají majitelům webových stránek, aby porozuměli, jak návštěvníci používají webové stránky. Anonymně sbírají a sdělují informace.
Marketingové
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.